2 Dagar.


Sverige Vann igår , Gött. Zlaaaaatan the king. De va ett jäkla liv hemma hos Emil när målen blev. Att ha en skaplig killröst de slår allt när de blir mål , de är som att taket skall lyftas när dom skriker. Men de va trevligt ! alltid lika skoj när man vinner d; I morse när jag vaknade blev jag överraskad. Då står de massa goa saker på bordet , champagne och lite annat och en buket rosor. Som jag skrivit lappar till nu , som jag skall ge bort sen till några i klassen på studentdagen. & snart kommer mamma och så åker vi till Trollhättan. Sen blir de massa städ av mitt rum som jag inte gjort än.

2 Dagar kvar. Är jag nervös , stressad eller bara inte fattat grejen än ? Jag vet inte. De känns inte som de är i övermorgon vi ska sjunga på vagnen och ta farväl. Hoppas hoppas solen är med oss. Moln , men inte regn.


Kommentarer
Postat av: n a t a l i e

jag vet, det är helt sjukt :P tror seriöst inte det har gått in min hjärna än :P haha

Postat av: bea

höh äre es3a du går?

2008-06-12 @ 07:17:06
Postat av: Till bea.

Ajjämen de äre allt :)

2008-06-12 @ 10:40:51
URL: http://piify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback