blås på mig , varm.


Min blogg är cp. Allt är längst åt sidan , har de säkert vart hela tiden. & så ska de inte va , men orkar inte bry mig. så de får se förjävligt ut , vet inte hur man ändrar heller ! Bajs.

Helgen lite kortfattat då - I Fredags va de super mega lugnt. Badade lite med andreas i deras pool på dagen , de va gutt :) sen va ja i genviken lite med mamma och Urban och solade och badade. Men solade mest , för de va jättekallt där. Lite skillnad från andreas pool där de var 25 Grader. Sen blev de lugnt kväll med andreas , somnade rätt tidigt , Va helt slut i kroppen. Lördag - Gick för att kolla på powermeet i Nossebro. Men de är bara Burnouten som är roligt. så satt och väntade på den i 3 timmar , va kanske inte lika skoj. Men hade Sandra jag kunde tjöta med iaf. sen innan de skulle börja precis , så hade jag stått i solen jätte länge och kanppt druckit nåt på hela dagen. så jag började må illa och blev yr , så gick lite längre bort för att få skugga , eftersom alla stod i skuggan och de fanns ingen plats för mig och Sandra. När jag stod där blev jag ännu mer yr , så jag blundade lite. Sen vaknade jag på marken att andreas skackade på mig och frågade hur jag mådde. Haha , Jag svimmade alltså.  Och hade slått i huvudet i bilen framför mig , de va då alla hörde att jag svimmade. & Jag märkte inget som tur va ;D Men jag har lyckas få skrubbsår på knäna och ett fett blåmärke på låret. sen satt jag i skuggan och drack vatten , då allt blev svart väldigt länge. trodde seriöst jag hade blivit blind , såg inte ett jävla dugg och mina läppar va likblecka , samma med ansiktet men sen kom allt tillbaka och jag mådde bra igen. Då har man svimmat också då (;  Sen på kvällen blev de Björn Rosenström. Va helt okej , fast jag va nykter & de va massamassa folk , Phu! 

Oj , de blev långt. Hoppas ni orkade läsa allt , Men ska sola lite nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback