blond vs brütto.


Jag har tänkt , och jag har tänkt på de länge nu. Jag vill va blond igen , och jag vill va de nu! Jag vill inte va Brunhårig , inte alls. jag är född blond & jag skall dö blond , haha. Nej , men blond är nog de rätta tror jag. Men just nu är jag pank , har mycket annat att lägga pengarna på just nu. allt med flytten & alla grejer man skall köpa , de är inte de billigaste precis. Men nästa månad , då har jag mer. Ja då är de jag som beställer tid hos frissan & gör blonda slingor , de kommer ta ett tag innan man är helt blond , suck ! Men adjöken brütto.

Nu ska jag ringa älsk , sen åka till worket :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Freda Frid passar som både brun & blond, kanske tillome lila hår :)

Postat av: Anonym

haha a frida de är de :b

2008-06-29 @ 15:55:59
URL: http://frualimovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback