De är mig de kallar , vilsen.


Häy mina hallon , haha ohye. Kom hem i från Göteborg för en stund sen. Vart hos min moster och hämtat sofforna och två bord :) snyggare och skönare än vad jag kom ihåg. Mycket nöjd ! så nu står de i garaget och väntar på att få komma till lägenheten på Tisdag d; Men de blev en dyr resa. 300 spänn , 22 liter. Lampan lös när vi hade 7 kilometer kvar hem. vadå dyrt ? Phu. snart har man knappt råd att åka långa streckor. Men när vi kom hem , va vi vrålhungriga. Så åkte och köpte lite käk , blev spagetthi och köttfärssås som andreas lagade och han är en Gud på att laga köttfärssås. Thank Gud , that I found him! Så nu är jag proppmätt och skall lägga mig i sängen och kolla Fotboll. Jobb som kallar i morgon med. Jobbar kväll , så sovmorgon , Gott !

Puss.

Kommentarer
Postat av: n a t a l i e

okej, men det går bra för jag jobbar också på lördag, fast till sex :P men vi hörs på lördag då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback