Fulltös.


Häy. Tänkte berätta om min roliga dag , Har inget bättre för mig ändå. Vaknade klockan 6 , för att gå upp och jobba. Jobbade till klockan 10. Va ute idag så tiden går riktigt fort , skönt ! sen va de bara att åka hem. Vilade lite , sen gick jag på marknaden en sväng med andreas , Daniel , Jonna och Niklas. Köpte inget speciellt , bara en påse med polkagriser. Mums! men hittade allt en del jag ville ha till lägenheten , men får bli nästa måndad. Sen va de att åka hem och börja packa massa igen till flytten. Börjar se tomt ut nu tillomed på mina väggar. Men har en heeel del kvar. Får bli ett snabbruss på måndag. För i helgen hinner jag ju liksom inte. Jobbar ju hela helgen , sen är de måndag sen flytt. Efter min packning åkte jag och jobbade igen. 5-9 :) Delad tur idag , så känns som jag spenderat hela min dag på jobbet. Fast de har jag ju inte , bara 8 timmar ungefär. Och nu sitter jag här , slut i kroppen & väntar på andreas. Fast jag borde duscha , men de får bli i morgon. För de orkar jag verkligen inte nu. Nu blir de sängen , mh. Ha de underbart , Puss.

Kommentarer
Postat av: n a t a l i e

hey :) tänkte höra om jag kunde hänka på på jordgubbens om du ska ut? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback