Heros to the Night.


Sitter här med lite blandade känslor. Studenten om 1 vecka. Länktar jätte mycket , de är liksom de man länktat efter i 3 år nu. men samtidigt lite tråkigt. de är jätte många i klassen jag faktis aldrig kommer se igen efter studentnatten , vissa kommer ju till balen. men efter de är de som bortspolat och de är faktis lite surt. Några , dom man kommit närmast kommer man säkert hitta på nåt då&då när man hinner , för alla har ju sitt sen , Jobb , ny skola , flytt osv. Så man får ta vara på den sista veckan man har kvar nu (:
Har iallafall suttit och bestämt lite låtar nu som jag vill ha med på vagnen. Blev några stycken , men camilla får helt enkelt välja ut dom absolut bästa själv. Måste även ta kort med studenhatten på. som jag förövrig ser ut som en uppblåst bäver i! annars så har jag vart i skolan idag , köpt en studentbiljett. sen drog jag hem igen & la mig i solen , sen blev jag trött och sov 3 timmar och Snart ska jag köpa vattenmelon och chilla i sommarsolen , Gott!

image209

Kommentarer
Postat av: bea

höhö freda friiid , stämmer ryktena att du ska flytta till Trollhättan , eller är det Vara som gäller? ^^

2008-06-03 @ 23:14:29
Postat av: bea

fan tvungen & skriva ett till , läste när du skrev att du tände lampan i sömnen . . kom tänka på när vi va i säffle, när du sa stäng fönstret till mig hela tiden för de snöa .haha & sandra som skrek att hon inte ville va där. heejaaa friida :D

2008-06-03 @ 23:33:40
Postat av: Till bea.

HAHAH , Ja, de hade jag nästan glömt :D De va lite sjukt, men väldigt skoj! åh , ibland saknar man säffle. de va kul där uppe :)
Haha yes Beabeus, men de är till vara jag skall flytta :)

Postat av: bea

haha kanske de ja, ni fick ju sova iaf haha. . okey då fattade Sandra Lysell fel, för hon fick för sig att det var Trollhättan ;D

2008-06-04 @ 19:26:17
Postat av: bea

haha kanske de ja, ni fick ju sova iaf haha. . okey då fattade Sandra Lysell fel, för hon fick för sig att det var Trollhättan ;D

2008-06-04 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback