I love the sunshine.


Vart ledig idag. Inga lektioner , bara en tråkig idrottslektion i 50 minuter. Betygen kan ändå inte påverkas nu , så varför gå dit ? Jag va hemma iallafall och passade på att sola lite extra. Försöker få bort mina fula bikiniränder på axlarna , en stor tabbe. Hur snyggt är de att ha ränder då, Inte allt för sexigt precis. Har även gjort min mamma lite fin , som att tex, nopra hennes ögonbryn som hon envisades med att jag skulle göra. & nyss gjorde jag och pappa några energikakor som tydligen skall va väldigt bra. Pappa ska cykla nästa helg så då kan han behöva dom.
Dom bestod av ;
2dl sirap
2dl socker
2dl grädde
2dl smör
8 dl müsli , med frukt i
skall alltså bli knäck i början , sen när de är klart blandar man i müslin.

Snart blir de fotboll , kolla på Hun när han spelar. va ett tag sen nu (:
Ha de bäst i värmen , Puss.

image208

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback