i'm feeling all superhuman.


Storm ute , de kan man nästan tro. Shit va de blåser! Idag är jag mega trött , Vet inte vad de är med mig men slö i hela kroppen och vill bara ligga till sängs och sova ruset av mig. Men nej , skall snart till Vara hem till Sara och kolla lite balfrisyrer och planera lite hur jag skall ha mitt hår. Sen ska jag hämta min klänning hos Elaine. Så har lite att göra idag iaf , men sen blir de nog städa lite granna här hemma och sen kolla på sverige ikväll. Go sverige!
I morgon blir de trollhättan med mamma , absolut sista shopping dagen. Köpa tröja , och lite smink och även hjälpa pappa att shoppa allt annat till studenten. All mat osv. Men nu ska jag dra mig , skall till affären sen till Sara. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback