Lyckligast in the world.


Lycka , Ja de är de ända jag känner just nu. Studenten på Fredag. Världens bästa pojkvänn. Jobb efter sommaren! Fått lägenhet som vi får den 1 Juli. Nu börjar de nya livet och de känns ünderbart. Jag är världslycklig.

Idag har jag även vart i skolan och lämnat in ett foto på mig med mössan. Även gjort klart vegetariskkost , så nu är allt done. Sen shoppade jag på stan med Lisa. Fick köpt mig , en väska , smycken till håret inför balen , Bh , och Lösnaglar. Sen när jag kom hem va de att sätta sig i bilen direkt för att åka till Vara och prata med hyresvärden och skriva kontrakt på måndag att vi tar över den. så nu ska jag gå och sola lite , sen göra lite Fridavård. Rakaben , noppra ögonbryn och måla naglar.

De ända som är kasst är - Att alla säger att de ska regna på Fredag.
Jag börjar storlipa då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback