omtumlad.


De har vart en full speckad helg. Orkar faktis inte skriva allt , men den bästa och förväntansfulla helgen på mycket länge. Har tagit studenten , underbart. Har även druckit mig redlös , och vart på Bal & skillts från min underbara klass , och de är mindra kul. Men , Jag har haft så JÄKLA SKOJ ! Ljudet & sångerna ekar än i mitt huvvud från vagnen. Går inte att förklara i detalj , måste upplevas. Om man fick ta studenten varje år , Ja då hade jag ta me fan gjort de! :) ES3A , Ni är mega bra. Kommer absolut aldrig glömma er. Finns bilder på Facebook & Bilddagbok för dom som vill se.

Idag har jag även Jobbat , segt. Jag är helt slut nu. Ska även Jobba i morgon , ännu en dag att gå upp tidigt. Phu!
men sen är jag ledig över midsommar , Gott! sen massa jobb & även flytt. LÄNKTAR ! vill Nuuuuuu.
Men nu blir de sova lite , sen va med hjärtat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback