sammanfattning av helg.


Hej , Lite om helgen då. I Lördags jobbade jag först 7 - 10 sen åkte jag hem fort , duschade och bytte kläder. Hämtade bilen hos mamma för att åka till Mariella sen vidare till Vårgårda och kollade på dop. sen hem igen , för att åka och jobba klockan 4 - 9 igen. och återigen hem och byta om och sminka sig på nytt , sen kom Natalie så drog vi till vara till Jordgubbensdag. Träffade , Simon , Hedvall , alex & andreas. framemot kvällen gick vi in till kronan. Jag som inte gillar kronan alls när man är nykter , men de va faktis rätt skoj denna gången ändå. kvällen va inte tråkig , utan tvärtom riktigt skoj (: De tog dock ett tag innan vi kom hem , för alla skulle köpa mat och de tog säkert en halvtimme 40 minuter innan dom fått maten. Men under den tiden hann man ju träffa lite mer folk och snacka med d; Sen fick vi trängas i min lilla bil. skulle ju även köra hem Andreas mamma och pappa + andreas , Natalie och simon som sen sov hemma hos mig. och andreas tjöta säkert till klockan 5 på morgonen, sen hann jag sova lite tills min Pappa ringde halv 8 och frågade om jag kunde hämta honom i Vara. så de va bara och åka dit igen ! Så de blev inte mycket sova den dagen. Eftersom mamma även fyllde år och jag skulle baka en tårta och åka dit på middag sen vidare till Jobbet ! Händelsrikaste helgen på länge iaf.

Men idag är jag Ledig , gott ! Hade inte orkat en dag jobb till. Så idag ska jag packa ner allt i mitt rum + alla kläder. För i morgon , Ja då gäller de ju (:
Men kommer nog inte va inne på ett tag sen , tills vi skaffat bredband i lägenheten.
Ha de ünderbart så länge , Puss Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback