schools out for summer '


Sitter här allmänt seg. Har packat lite , för ska ju till Jennie sen och sen till Per ikväll och klä vagn och grilla. Måste duscha , men jag är seg och inget händer. Fick tummen ur röven iaf och ringde jobbet nyss efter att ha suttit med telefonen i handen i ungefär 10 min och bara kollat på den. sen hamnade jag här!
- Igår va jag iaf med mamma på Överby en sväng. skulle köpa en tröja att ha på vagnen om de va kallt. Tror ni jag fick köpt de ? , Ne! jag köpte massa annan skit istället , som ett Linne , Lim till lösnaglar , ögonskugga & skor. Så nu står jag här utan tröja. Men mamma sa att jag bara kunde ta vilken som helst på morgonen som bara värmer lite & de har hon rätt i. Bara jag inte fryser så , sen skiter jag i om den är grön eller inte. Men blev nöjd över de jag köpte också :)

Om man skulle ta och duscha då.
Glöm inte gratta mig i morgon nu rå (;
PUSS.

Kommentarer
Postat av: n a t a l i e

det är inte säkert än, men det lutar åt frisörskola. har sökt dit och så, men vi får se hur det blir :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback