slit & städ.


Hej , Dålig uppdatering. Men hinner inte riktig med bloggen , tröttnat ? Ja lite kanske. Men har massa jobb nu och massa jag skall hinna med innan den 1e. Men kan berätta att Midsommar va Kanon , Åkte till kungshamn. Va hos mamma , käkade och så , fixade oss. sen bar de av till smögenscamping. Gick till alex , Crille , alma , simon & Emil's stuga där vi tillbringade kvällen och träffade massa folk och hade allmänt roligt. Skrattade mig igenom kvällen iaf :) sen blev de Baden , sjukt mkt folk. va nästan lite jobbigt att gå omkring där inne. Tappade bort alla , så jag och Simon fick umgås hela kvällen. Men de va trevligt de med. Tappade mitt körkort däremot , mindre kul. Men bara att skaffa sig ett nytt om dom inte hittat de. Efter allt svett och letande , så åkte vi hem i en taxi. och somna alla 5 i vårat 3 manna tält , de va trång men de funkade. Eh , de går nog inte att förklara dagen. De mkt tjöt och ni fattar inte själva grejen ändå. Så sammanfattar - ünderbar midsommar, Jag älskar att skratta och jag älskar att umgås med mina vänner , simply the best. De är The grej of the day (:



Annars så Jobbar jag massa. Ledig idag dock. Men ändå inte , då blir de massa packning ist. För på Tisdag skall allt va packat och klart. och banan kartongerna tar slut fort , och jag har sjukt mkt mer att packa ner. Torsdag , hämta möblerna. Fredag , Lördag , söndag - Jobb + Dop + Jordgubbensdag. Phu !

Men nu ska jag laga mat , PUSS F '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback