sunshine'


Shit , såhär trött har jag inte vart på länge som jag var i morse. skulle till skolan liksom idag , men jag hade tydligen stängt av larmet i sömnen eller nåt. för annars brukar jag iaf vakna när jag hör de , men icke denna gången. så vaknade vid halv 12 ungefär och då va de ganska försent att åka till skolan. Hoppas jag inte missade nåt viktigt bara. Legat och solat lite , ska ut snart igen. Tar en pause bara, för de är så jäkla varmt! Nu skulle man vart hos andreas vid deras pool och hoppat ner då & då. Får ta de i morgon kanske ? :)

Igår i skolan va de lugnt. sen åkte Jag , Natalie , Per , sara och camilla till stan. och en liten olycka hände , haha d; Men de gick strålande iaf. shoppade lite , ny bikini , skjol och ett Linne. Sen va jag tvungen att bege mig hemåt för att åka på introdutionsdag med jobbet och käka mat , Trevligt! Missade tyvärr klasskvällen i parken , Men hoppas dom hade roligt utan mig som dom säkert hade :) Önskar man kunde hitta på nåt mer , men inte många dagar kvar nu :\

Men skall nog lägga mig i solen lite till. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback