The cup of life.


åh work , work. Snart blir de jobb. Men i detta vädret så är de faktis bara gött att få komma till jobbet och göra nånting. De hade vart skillnad om de va 25 grader ute , men nu är de moln & regn i luften. Men börjar inte fören kvart över 3 , så håller på att tvätta lite örngott och så som skall med till lägenheten sen. Har även gjort rent min matta & snart ska jag laga lite käk.
I natt drömmde jag en konstig dröm men ändå bra dröm. Ge mig en bäbis. Jag drömde att jag hade den där stora underbara magen , som är så sött :) och jag va jätte stolt ! & andreas va gladare än någonsin. Men jag fick missfall. De va väl mindre kul , sen vaknade jag och va helt förstörd & frågade andreas om han va ledsen. han frågade vad jag mumlade om , då fattade jag att de bara va en dröm. Men den va ju verklig på nåt sett. OCH nej , Jag vill inte ha barn nu. Men jag vill ha magen. De länktar jag faktis efter ;D Ha ? De va väl tevligt att veta min meningslösa dröm ? Hade inget bättre att skriva bara.

Men nu ska jag återgå till min packning / Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback