åh !!

Då va de snö igen. så de va bara att ta på sig vinterjackan i morse igen och varmare kläder. igår satt jag ju liksom på trappan och solade ben & ansikte och idag är de minus och massa massa snö. va är de här ? kan de aldrig bli ol och närmare sommaren. men de försvinner nog ganska snabbt igen , hoppas de iaf. I hate it ! När jag skulle åka hem från skolan idag , så fick jag vänta på en buss i 40 minuter innan den kom. Höll på att ge upp där ett tag och gå till resecentrum för att ta en annan buss. men sen kom den , äntligen. sen fick vi byta buss och massa grejs. så min resa hem tog ungefär 2 timmar. som brukar ta 50 minuter. hoppas verkligen inte de är så i morgon , då dör jag. fast påväg till skolan gör inget q; men hem är bara för segt. Ska iaf träna sen tror jag , om jag får ut bilen. annars får jag väl skotta lite då som jag inte gjort på år , hehe. Jag som skulle åka massa ärenden idag me , som är ganska brottom med. men de sket sig rätt stort idag. orkar inte åka ut i detta vädret ! får ta de i mon :)
förresten , hittade ett par jätte snygga jeans idag på gina. vill verkligen ha dom , tsm med mina lacoste skor. de blir snüggt de. men får vänta i två veckor tills den drömmen går igenom om inte pappa är snäll innan. men jag gillade verkligen dom iaf. Olinda hette dom. börjat med namn och så nu på byxor , hö.

ska käka lite nu. Puss.

image114

Kommentarer
Postat av: n a t a l i e

usch usch.. det tog tre timmar hem för mig, plus att vi nästan välte med bussen :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback