change your mind.

Lite kortfattat ; Igår bestod min dag av att kolla på one tree hill avsnitt. laddade ner till avsnitt 12 , åh jag bara älskar den serien , & de är så jäkla bra just nu när de inte finns mer att ladda hem ;o ! sen frågade pappa om jag skulle med till Lidköping , han skulle köpa nått. så åka dit , sen åkte vi och stor handlade. alltid lika skoj ! sen va jag bara med andreas & tog de lugnt.
och idag , vaknade av att mariella ringde och ville att jag skulle med till trollhättan. åkte dit & kollade lite. hon skulle byta några skor och sen kollade vi även på massa mer grejs. känns som vi va över allt idag och kollade. men sen tillslut åkte vi hem efter en lång shopping dag. Kul att träffas lite och få snacka ut lite liksom :) och nu sitter jag här. väntar på att andreas ska ringa och säga hur de blir ikväll och så. ska iag till kronan. men om jag skall till mariella innan eller inte , de vet jag inte än. men de lutar mest åt de hållet ! kronan blir de iaf. men ska kolla lite kläader och så nu. för har inte en aning om vad jag ska ha på mig ikväll , gah.
Ha en underbar Lördag , puss.


image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback