everthing and nothing.

Hej ,
Idag har jag vart i Uddevalla på Torp med pappa :) alltid lika skoj att åka ut med pappa. Alltid får man nåt behövligt med sig hem. och idag blev de en skjorta från vero moda. som faktis inte kommit till trollhättan än , uddevalla är liksom lite före , så de va gött att få köpt den innan den kommer dit :) sen blev de även lite annat plock. typ som ' Hopprep , haha. måste börja komma i form även hemma så de passar ju perfekt , sen spary & lite annat små grejs som man bara behöver liksom. så de va en bra dag <3 Idag blir de bara en hemmakväll för min del , andreas är ute med jobbet. Lite bowling & sen stads. så jag blir hemma ikväll , kanske sätter på en bra film & käkar nåt gott. städa mitt rum & toaletten ? Kommer hinna med mycket idag iaf eftersom jag ska va själv hela kvällen och natten låång. & imorgon blir de kronan. Natalie , Fanny & Josefine skall nog med. Får hoppas detta iaf , skall nog slå en pling till någon av dom sen och kolla lite :) så då behövs verkligen rummet städas. phu !

igår va också en bra dag :) Åkte till göteborg med älsk. käkade gott och Kollade på hockey. Frölunda - Färjestad.
& varje gång vi kollar så vinner färjestad , så börjar gilla att åka dit och kolla på de nu d; sen somnade jag gott i din famn , du förgyllar mina dagar

Men nu ska jag duscha sen börja tänka på refrängen och städa lite.
Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback