Gliiiider.

Hej -
Kom hem i från skolan från en stund sen. Dagen har vart okej ! Bildlektionen va rolig idag , kanske bara för vi inte målade och för att vi får bestämma själva nu vad vi vill göra :) Sen drog jag , camilla , Lisa & natalie en sväng med bilen till mc - donalds. Men de fanns ingen sterio i bilen , så vi fick göra de bästa av saken & sjunga själva helt enkelt. Men de va fy skam de heller , riktigt stjärnor på't - dududoodudo !
sen var de foto. Gjorde inte så mycket nyttigt , blev lite framkallning och så.

åh , jag vill så himla mycket. Men kan inte hälfen av de typ.
ge mig mer one tree hill avsnitt då. Jag är beroende , och de finns inte mer än 6 avsnitt av säsong 5. och de suger ju rätt hårt faktis. Laddade iaf ner frondas nya album nyss. de kanske är bra ? Ny musik behövs alltid , sjukt trött på allt annat. Ibland vill man bara spy på de.

men. Nu ska jag dricka en stor kopp med Kaffe och sen packa lite & byta om sen ska jag till sollebrunn och träna core. så , ha de kanon. Puss !


image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback