Häy.

image92


Kom hem förr ett tag sen , va gött att få träna av sig lite :) så nu känns allt mycket lättare. När jag kom hem , kollade jag lite i mina lådor & hittade en gamal bok med massa skönhetstips i , Så jag betämmde mig för att göra en ansiktsmask. Tog för torr hy. För min hy är väldigt torr denna årstiden.
Haha och de funkade ju riktigt bra :) super len nu.
Skall även testa scrubkrämen sen när jag går in i duschen så får man se om den är bra också.

Till ansiktsmasken behövde du iaf ;
- En mosad banan
- 2 msk honung
- 1 tsk citronsaft.
så va de bara att blanda ihop och ha på de i 15 min.
Göööörbra.

Skall äta lite nu , sen blir de dusch.
sen gå en sväng till mamma & hämta en grej jag glömde där förut.
sen blir de film , funderar på att kolla Grease kanske. de va år sedan man såg den.


Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback