mina tankar vill aldrig försvinna.

Lejonet

Du ägnar de två första veckorna i mars åt en salig röra. Dina relationer står på ända, och då pratar vi inte bara om kärlekslivet utan också om vänskapsförhållanden och släktband. Du granskar många saker och upptäcker att flera av dem inte är vad du väntade dig. Spännande men ansträngande. Vissa relationer får nytt djup, andra väljer du helt sonika att avsluta. Andra halvan av mars blir betydligt lugnare, du lutar dig tillbaka och tar en emotionell paus så du kan tänka igenom allt det nya.

Bästa chansen: Vattuman, Fisk.

Bästa stället: I naturen.

Bästa datumen: 8-9/3.


Horoskåpet för detta månadet. hm , ja kanske stämmer rätt så bra iaf. För jag är väldigt förvirrad och osäker faktis sen i helgen. Men de försvinner de med med tiden. jag vill bara att de ska försvinna nu!
Idag på idrotten va vi i styrkerummet , lite styrkepass & vi boxades även lite. övet nu , så nästa gång så kanske jag kan använda mina händer , haha. Ne , jag ska inte va så arg q; men man kan ju tänka lite iaf om de ändå hade vart så bra. Ledig i morgon. så va uppe lite längre idag & sova hos älsk :) och i morgon kanske jag skall åka med Käthe ( andreas mamma ) till trollhättan & kika lite. Blir trevligt !
Nu blir de mat och dusch. PUSS !

 


Kommentarer
Postat av: N

Hej, gå in och svara på dagen "Hitt vs. Miss" fråga idag. Vad tycker du om jeansen?

Tack på förhand!

Postat av: N

Haha jo, du har ju en poäng där! ;)

2008-03-10 @ 17:02:08
URL: http://nnats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback