Mormor.

Idag när jag kom hem. hade jag fått ett brev , såg dirket att de var i från min mormor. man ser liksom de på stillen. så när jag öppnade de hade jag fått 200 kronor och ett litet brev , där de stod ; Hej , glad påsk på dig frida. här får du en liten peng att handla påsk godis för. va rädd om dig / mormor. så sött. och pappa bara. liten slant , de kan jag ju inte hålla med om ? haha. ja menar 200 är rätt mycket och de får man mycket godis av. så fick ringa förut och säga tack :) så himla snäll är hon. snart ska jag åka till andreas. hockey idag , som man absolut inte kan missa. sen blir de massa mys som vanligt ♥ I morgon skall jag förhoppningsvis åka till camilla och kolla på bebisen. skall slå en singnal till henne i morgon och kolla om hon orkar ha dit folk , så inte massa mer ska komma och så. köpa nåt liten i morgon me kanske ?
men ska dra mig nu. Puss frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback