open your eyes and you will see , Love love.

Skolan idag har vart okej , för en gångs skull så går faktis bild lektionerna riktigt fort. Håller på med glas nämligen och de är rätt skoj. Gör halsband i glas , kanske inte blir så bra. men spela roll. I värsta fall får jag ge bort dom till nån i släckten som fyller år eller nåt d; sen hade vi jobbig håltimme. då jag satt och gjorde svenska arbete som vi skall redovisa i morgon. kände mig riktigt duktig faktis! sen religionlektion , som inte va så intressant och jag var trött och höll på att somna , plus att magen ropade efter mat. När jag kom hem hade pappa gjort en jätte god Lasagne <3 Jag verkligen älskar Lasagne. så de va gott.
sitter och tänker på min studentklänning. som jag faktis vill ha NU ! och den kommer ju inte fören den 10 maj. de är verkligen långt dit och tänk om den inte passar , då blir de ännu mer jobbigt. men då blir de att ringa nån som kan sy & sy in den åt mig , om den är för liten. Ja då ska jag få på mig den ändå. För de börjar bli nära nu.


Neh , ska gå och snacka lite med pappa om mina planer. han brukar tycka dom är rätt knäppa. men denna kommer han kanske gilla. man kan ju hoppas iaf :)

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback