pain in my head.

confused , confused , confused , confused !!
Varför blev allt såhär ? Jag trodde allt va perfekt , jag trodde verkligen de. smärtfritt liksom ! men nej , inte då. Mina tankar exploderar i hjärnan snart , jag vill få bort dom , snälla försvinn bara. snälla. De går sakta men säkert neråt , och ibland uppåt , men de störtar mer och mer utför.

Hold me in your arms
And never let me go
Hold me in your arms
Cause I need you so

I can see it in your eyes
There is something
Something you wanna tell me
I see it in your eyes
There is something
That you hide from me
Is there a reason why ?
There is something
Something you wanna tell me
I see it in your eyes
There is something
That you hide for me.

Cause I know there is nothing wrong.

Jag vill lita på dig till 110 % , få mig att göra de då också.
ånger , är nånting du lärt dig nu. Om man bara kunde spola tillbaka tiden. då hade min själ vart hel nu , utan oro utan tveckan. Jag älskar dig ,

De försvinner , och de är posetivt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback