Påskdagen.

Gårdagen va roligt. åkte till jönköping runt 12 tiden med sandra , tim , matte , jag & andreas. och massa folk mer , alla åka samtidigt. ser lite roligt ut när alla åker på rad & alla hade volvo. och alla kör om folk samtidigt , kommer liksom 7 bilar som nästan ser likadana ut och kör om. de borde sett lite sjukt ut ! gillar inte volvo då. skulle aldrig i mitt liv skaffa mig en 740 eller nåt liknande. usch. Nej , för mig blir de en golf eller liknande. När vi va framme , gick vi omkring och kollade på allting. vissa saker va ju snyggt. men jag och sandra föredrog att kolla på allt folk ist , de va mer roande och se hur alla ser ut q; sen blev de lite långtråkigt , så drog till bilen. käkade på donken och så. sen skulle en hel natt återså att va där. men neh. vi åkte hem vid åtta tiden ungefär och tur va de , för sen började de snöa som fan i jönköping. så alla andra som va kvar fick åka i 40 km/t hem ungefär. för de började snöa riktigt mycket ! men hade väldigt skoj i bilen hem iaf. andreas & tim tsm. Ja då kan man inget än att skratta (; skrattade så tårana kom några gånger. sen va de en lugnt kväll. kollade de sista av hockeyn. där färjestad vann <3 sen blev de en liten tripp med bilen igen senare mot kvällen. men inte alltför länge. va helt slut , va längesen jag va så trött. de va min påsk. Händer idag då ? kanske Lipz. men tror inte de. eller får väl se :) annars blir de lugnt. my love är ledig i morgon också ju så nåt skoj kan man ju hitta på i kväll/natt.
men ska käka nu. pappa ropar , PUSS !

image117



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback