Road tripp.

Onsdag , Roligaste onsdagen på 3 år iaf d;
Tog en tripp till Donken idag också med tjejorna som bestod av camilla , Natalie , Lisa & sara. Men idag blev de fett snålt. en chees , morötter & vatten ! Gosch , vad jag kände mig nyttig för ett tag. Sen tog vi en tripp på överby , kollade runt lite. sen blev de även godisjätten innan de va dags att åka tillbaka till skolan. Idag hade vi iaf musik i bilen , som va lite trevligare.  Vi roade iaf ett par som stod jämte oss vid stopp ljuset , haha ! Men de är ju gött att några kan få sig ett gott skratt om dagen iaf. Pimpade med solglasögon och högmusik. Rolig bilfärd helt enkelt :) Sen påväg in till skolansparkering så mötte vi en kille som skulle ut , & vilken blick ! Den släppte liksom aldrig.
sen va de religon , där Jesper va på tvn , haha q;

Nu är jag hemma , väntar på att andreas skall ringa. Om de blir träning idag eller ej.
annars kanske de blir de ändå , min Diet går ju inte så bra. en stor godispåse kanske man inte skall äta då ?
så kan ju va lite gött att träna idag också :) då blir de 4 gånger på fyra dagar.

Imon är de hockey. skall till Göteborg med andreas & kolla Frölunda mot Färjestad <3
Jag hoppas ju iaf på mitt värmland.


Måste köpa nått nytt tills på lördag. men vaaaaaad ?
annars får jag väl leta rätt på nån gamal trasa i min garderob. Förslag på nåt snyggt ?

skall koka kaffe nu :)
- Puss.

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback