så glad.

Idag , studiedag , som är så underbart att ha ! Har vart i trollhättan idag med andreas & andreas mamma. De va trevligt , drog med andreas till alla möjliga affärer som han nog tyckte va mindre kul q; 
Stackars andreas som har åkt på halsflust , va på sjukhuset igår kväll i Lidköping så han fick kolla halsen & fick pencelin idag. Hoppas han blir piggare snart iaf (: & snart ska jag åka med mamma till sollebrunn för träning. måste verkligen röra på mig lite , så ingen ishockey för mig idag.

GRATTIS Camilla som fick en pojke igår.
så i helgen skall jag åka och hälsa på henne och kolla på den. Kommer bli världens sötaste unge :)

så mycket jag måste göra. så måste planera mina drag smart ,
- solariumkort , jag vill bli niggha.
- kläder.
- studensaker.
- måste köpa nytt medel.
- skicka in mina ansökningar om jobb.
- jacka , skor.
- hårförlångning.
- bestämma mig över mitt hår. ha kvar de bruna eller helt enkelt bli blond igen.
båda är ju lika fint , vad tycker ni ? behöver verkligen hjälp här. alla skriv !

och en massa massa mer , jag vill ha allt på en gång. och snart slutar vi skolan & vissa saker måste jag ha innan , och de kommer verkligen aldrig gå. så de blir att låna en massa av pappa.

men skall packa väskan nu. Puss !

Kommentarer
Postat av: Janika

Brunt hår tycker jag, det framhäver dina ögon :)

2008-03-11 @ 16:18:30
Postat av: n a t a l i e

jag tycker du ska ha kvar det bruna håret :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback