snuvig.

Ja då är man förkyld igen , unk !
allting kom igår , och de är ju så sjukt jobbigt när de bryter ut. Jag får tillomed tandvärk när jag börjar bli sjuk ,
haha de är lite stört ! Så igår blev de en väldigt lugn kväll. Kollade Lets dance , sen hälsade vi på oscar en sväng.
sitter och pepprar mig med massa halstabletternu & te. Inte så god kombination faktis.
Men jag klagar inte , de är bara att stå på sig. De går över rätt fort.
Mammas kille , urban. Har fått inflensan , så jag skall nog hålla mig borta därifrån ett tag iaf ,
för de är de sista jag vill ha ;S

Idag ; vet faktis inte vad jag skall göra. ska åka till hjärtat en stund sen.
Han skall kolla hockey kl 3 , så de är inte lockande idag. så åker dit efter de :)
Då får man se vad som händer. Kanske O'lerys idag ? om nått mer folk vill hänga på.


Näh , har inget viktigt idag. orkar faktis inte skriva mer nu ,
Ha de underbart , puss.


image83

Jag saaaaaknar turkiet !
all denna värme , solbrända ben och massa go mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback