söndag.

Hej. Inte orkat skriva nu på nån dag. men i helgen iaf så har jag vart på trubadur i fredags på calzone. va längesedan man va där , men kan inte säga att de va någon höjdare direkt ! känner liksom inte folket i nossebro längre känns de som , eller vill inte känna dom flesta heller. tråkigt men sant. så igår ; va med andreas såklart. käkade tacobuffé på calzone , åh jag bara älskar den salladen. så himla god , yammi. sen kollade vi hockey och melodifestivalen. Lite tråkigt att charlotte vann bara , uh ;( ! och jag trodde för ett tag igår att jag skulle bli magsjuk. andreas kusin va där , hon satt i soffan med sin pappa , sen helt plötsligt så spydde hon i soffan & på golvet. stackars liten! och sen ännu mer över allt. kanske inte va så trevligt att veta. men sen mådde jag inte så bra , men de va väl inbildnings mårilla eller nåt som alltid kommer när någon annan spyr q; sen blev de massa myspys när allt stök var över <3

Händer på påsk då ?
jag skall nog till Jönköping. ser ut som de blir de nu faktis. kan va skönt att få lämna denna hålan nångång. ingen kronan , men de är ju den 29 igen , så man slipper ju vänta så länge ;b

Neh , ska ta tag i min boll nu & mitt hopprep och träna mig lite. så man får gjort nåt vettigt idag :)
Puss.

image111image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback