süperträning.


Igår blev de mycket träning. åkte med mamma till första gymmet där hon skulle ha pass. core. sen åkte vi vidare till nästa gym för ett nytt pass , då var de step + core en gång till. men de gör ju inget , mycket träning mage & rygg där. precis vad jag behöver också. sen säger mamma. Jag skall ha boxning nu också i 1 timme ! hm. nej de orkade inte jag , jag är ju inte lika tränad som mamma som kan hålla på i 4 timmar utan att bli trött typ. så jag solade i en halvtimme istället , som va väldigt gött. tog väl inte så mycket , men gött att bara ligga i värmen och drömma sig bort ett tag. så de va en riktigt superträning igår. ska försöka göra nåt idag med. hoppa lite hopprep de är bra q;
Har även lovat mamma att klippa hennes lugg idag. så måste röra mig dit med , uh. Har verkligen inte lust , så kallt ute ju. sen är tanken jobbig att bara göra ordning sig lite så man inte ser ut som ett lik. menmen. ska ta och ringa henne nu föresten :) puss frida.

image125
Ge mig september , ge mig cypern. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback