take a bow.

Hejdu. Kan säga att skolan idag , va lite bättre än gårdagen. idag va de mycket skratt så tårana rann några gånger och de gillar jag. fast de är lite jobbigt när maskaran rinner hej vilt på kinderna. vi va lite busiga idag också , eller om man kan kalla de så. lite jävelstyg flög i oss , haha gosch. de va längesen man hittade på såna grejer. de va som barnen i oss kom fram igen. sen gjordes de en bild till kackorlackorna q; himla snygg. berättade dagens händelser för andreas förut , och han bara skrattade och tyckte vi va helt störda. Jo , håller med !
ska åka och träna lite snart tänkte jag , har inget bättre för mig ändå. my love är hos mattias & spelar playstation och dricker öl. han är ledig i morgon så då gör grabbarna så. men ska hämta han sen , så slipper sova själv i natt iaf :) & i morgon kommer andreas och hämtar mig efter skolan. ska åka och kolla den nya sko affären som alla säger har så mycket skor & som är så billigt. så ska dit och kolla , kanske blir ett och annat me :)
men nu ska jag packa träningsväskan & så. Puss !

image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback