tis 18 mars.

Idag är inte min dag. extremt Trött & huvudet och dunkar som fan. har druckit två kaffe idag , men de värkar inte hjälpa faktis på min trötthet , och när jag är trött blir jag väldigt osocial. men hoppas folk står ut med de idag. men de gör dom nog :) bara huvudvärken försvinner så kanske de blir bättre. Har bild nu iaf , grejar med glas. men slutar snart så har ingen ork att ta fram nånting och börja greja. vill bara gå på lunch nu ! fisk idag. vet inte om de är den goda fisken dom menar men hoppas de. rätt hungrig nu , blidde ingen frukost i morse. hann liksom inte me de. sen har vi fotolektion också , och den lektionen tar döööd på mig ! kommer bara vilja försvinna idag , bort i från den. men jag ska försöka lite iaf. Nu är de mycket klagande här känner jag q; men har inget annat att säga (A) , hihi. träning sen iaf när jag kommer hem , core & styrketräning :) skall bli skönt.
ne , dags att tänka på refrängen nu kanske. hade Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback