Trust.

Upp med humöret frida , jag vill ha leendet på läpparna. Länktat efter denn kvällen , så jag ska fan göra den till en bra kväll också. mina tankar och min dåliga självkänsla ska inte förstöra en kväll. BORT , BORT , BORT med dom fast klistrade tankarna för ett tag.
' Jag skall iaf åka till Grästorp snart och hämta brudarna , sen ska vi hit & den börjar de. Ladda upp med goda drinkar & ett glatt humör :) sen massa dans och skratt natten lång. Ja vi får ju hoppas detta iaf.
Har inte bestämmt mig än vad jag skall ha på mig , men de kommer väl sen. än så länge är de mjukisbyxor och en slet tröja som gäller , jag har ju många timmar på mig att göra i ordning mig på.

image99
haha , cp kort som jag hittade på den andra datorn q;
Himla snügga. Jag hade inte tackat nej. haha.



Ska kolla tv lite nu , sen dra mig.
Ha en bra Lördag , PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback