uhe.

I morse när jag vaknade , ville jag bara försvinna faktis. Ville absolut inte vakna upp !
Huvudet dunkade som aldrig förr och ont i hela kroppen. och när jag gick upp , kändes de som jag fortfarande va berusad , ramlande omkring & gick in i saker & för varje steg jag tog dunkade huvudet ännu mer ;\ man får väl börja inse de , de är inte som de va förr , jag börjar bli gammal nu d; för de ser inte bra ut ibland. sen vaknade jag lite bättre av att telefonen ringde , babe :) som bara skrattade åt mig. För igår , de var för mycket. jag skulle gå upp för trappan , sen kollade jag upp och där stod han och kollade på mig. sen fick jag gå ut ! haha. och jag visste inget , varken vad klockan var eller vad jag gjorde där ute. så raggade upp en telefon och ringde såklart andreas. som jag inte skulle göra för jag skulle ju inte åka med han hem för han skulle upp kl 6 och jobba. men sa att han skulle komma , stackarn ! så han kom och då va klockan redan kvart i 2 och min skjuts skulle ju liksom komma klockan 2 , men a va snäll att komma ändå <3 men eftersom jag inte visste nått så trodde jag att klockan va 12 eller nåt. sen satt jag och mumlade massa i bilen , som han berättade idag. och jag har inget minne av de , de är helt blackout. phu , så nästa gång blir de nog lugnare. så de va liksom inte menningen att bara försvinna ifrån er Natalie , Josefine & fanny. de va inte mitt fel att jag försvann. men ni hade nog skoj ändå :b annars va de en jätte rolig kväll , skratt blev de & jag har aldrig ♥ måste göras om snart igen.

idag blir de lugnaste dagen på länge. bara och ligga och mysa i sängen.
kort kommer kanske senare. när jag orkar lägga in dom.
Nu blir de kaffe. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback