väggmålning.

seg dag idag , och all denna snön gör de inte bättre direkt. man kan ju inte göra allt för mycket om man vill gå ut så har man massa snö i skorna sen och är pisseblöt. så får hålla mig inne idag. men ska iaf träna sen , gött :) core och step. sitter här och lyssnar musik , tur att de finns. de räddar mina dagar. Funderar även på om jag skall göra en vägg målning på min vägg. har ju vita väggar , så på en vägg kanske de blir snyggt ! sitter och kollar på lite olika , finns massa snyggt ju. måste bara skaffa färg , fast de kan man ju alltid sno i skolan d; annars får de bli en snygg tavla eller nåt , får se vad de blir. har ju även lovat andreas mamma att göra nåt snyggt till henne. får se när de blir av , hinner liksom aldrig i skolan , gör massa annat hela tiden. så får sno med mig lite hem & greja. ska iaf visa lite bilder för henne sen som hon får bestämma vad hon vill ha & vad som är snyggast till de nya rummet :)



Här ser ni lite förslag , kan ju även blanda ihop de på nåt snyggt sett. vilken är snyggast ?

Våffeldagen idag med , så sen blir de nog våfflor. gott.
men ska dra ut nu , nu kom ju faktis plogbilen :) puss.

Kommentarer
Postat av: n a t a l i e

den sista med fåglarna var fin :)

Postat av: n a t a l i e

ja det kan nog bli fint :)

2008-03-26 @ 00:26:45
URL: http://strawberrylime.blogg.se
Postat av: Linnda

Dom röda fjärillarna va sjukt söta!

2008-03-27 @ 14:14:26
URL: http://linndy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback