You can feel it all over.

Sitter här och käkar apelsin , så himla gott :) de tröttnar man aldrig på. Kan äta minst 1000.
Va precis hos min kära vän Linnda och lämnade en sak i hennes postlåda , överrasking.
Hoppas hon blev glad över de hon fick q; haha. Linnda som snart skall flytta till grästorp , alla flyttar längre och längre bort från allt. Men förståligt , jag skall aldrig i mitt liv bo kvar här heller. Nej , de blir vara eller Lidköping för min del till sommaren , skall bli så himla skönt att få flytta. Men jag länktar mest efter att få åka till Ikea & åka och storhandla.
Jag älskar verkligen de , & innreda såklart ! ♥ / men ett halvår kvar bara sen blir de minsann flytt.

Blir träning sen 19.30 , kondition och styrkepass i 75 minuter.
de passet gillar jag , då får man verkligen jobba ut allt som finns i kroppen känns de som. Om man kör fullt ut då :)
Skall slå en pling till Mariella och kolla om hon ska med idag.
så , hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback