6 veckor.

Varm och skönt ute och på fredag skall de bli upp emot 25 grader sa dom igår. Fattar ni , 25 grader. Phu ! Fatta skönt. så är man ledig med. säger bara ligga och steka hela dagen. men eftersom jag hoppas så blir de säkert mulet. Men skall inte tänka så. idag i skolan så gjorde vi inte så mycket. tråkig arbetsmiljö&säkerhet sen ännu mer tråkig svenska och sen super tråkig teater. Gick faktis vid pausen. Men orkade faktis inte sitta där och glo på nåt som man inte ville se. Så gick på stan lite ist med Natta. kikade lite och så , så snälla. sänd pengar till mig , typ 1 miljon ? eller varför inte lite till. Snart blir de gå och köpa nytt solarium kort om hon säljer de , måste kolla iaf. annars får jag cykla till badet och kolla , men säkert massa dyrare där ;S sen blir de så klart , hockey hockey hockey! eh , Tankarna tog stopp där. Jag är liksom helt inne i studentrusset. 6 veckor kvar ! aaaah.
Puss.

image170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback