Bränd.

Idag skulle jag och älsk till trollhättan egentligen för att kolla lite. Köpa ny keps och annat och kolla på våran konstutställning. Men daniel ringde i morse och sa att dom skulle ut till kusten och fiska med båten. och eftersom andreas lovat han i 2 veckor , kunde han inte säga nej. så där va min lördag förstörd. jag blir så glad när de händer nånting , slippa va hemma och dega och absolut inte göra nånting. så blev lite besviken! Men jag vet hur mycket honey älskar att fiska så. Så jag har solat idag , jag är bränd. men jag pressar ändå. De gör lite ont , men eh. De har väl inget dött av ? Mamma blir sur på mig. för hon vill inte att jag skall bräna sönder mig. men de skiter jag i de också. Fy vad jag är dum. Men jag vill ju va brun liksom :) fast nu är jag bara röd , men de blir till brunt sen!
Kronan ikväll. Natalie skall med , skall till vara innan och så. Maskerad idag , så man behöver ju inte se ut som en supermodell precis. kan se förjävlig ut. Då säger man bara att de är ens utklädnad d; Men ska ut i solen igen och käka mina morötter. Puss!

image172

Saknar kusten som fan. jag är liksom nästan uppvuxen där.
snart ska vi dit. Jag&babe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback