Dance with me , babe!

Igår blev de Casa. Cyklade till Ekvallen med Janika för att förfesta lite. Folk spelade brändboll först , och de va svin kallt , så de gällde att dricka fort så man blev varm. sen drog vi hem till Niklas där va de iaf lite varmare. Massa folk va de där , fattar inte hur alla fick plats. För de kom bara mer och mer folk hela tiden och vissa kände jag inte ens igen. Men de va skoj , alltid skoj med mycket folk ! Satt och tog kort med Oscar och Janika. kan ju inte påstå att de blev några skönhetskort direkt , haha ! Men roligt var de ;D Sen skulle Ja och janika cykla tillbaka till Nossebro också. Tur att de va rak väg iaf , annars hade vi nog legat i diket. Lyckades hålla oss i från de iaf. Sen hem en snabbis till mig , hämta lite grejer och lämna cykeln. sen vidare till Janika och lämna cykeln och så. sen casa ! Som va ganska skoj faktis. Mycket roligt folk denna gången så de va skojskoj :) Träffade även Natalie , Madde och cathrin. De hade jag inte förväntat mig så de va roligt.

Idag är jag seeeeg. Mitt huvud va inte att leka med i morse. ajaj.
Sovit hela dagen typ , gick upp klockan 4 då jag gjorde mig två korv med bröd. Min mage skrek efter mat !
Men nu blir de dusch. sen kanske gå och sola lite , fårse.
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback