De går bra nu.

Precis vad de gör. De börjat gå bra nu , känner mig i toppform.
Utställning idag i konsthallen med alla våra bilder vi gjort i 3 år + lite av media programet som också ställer ut. Slitit i 2 dagar nu så allt skall bli bra. synn bara att jag inte kunde va med idag. Börjdade liksom klockan 5 och min sista buss går 17.10. så de va lite tråkigt. men skall allt åka dit nån dag med andreas så han får se allt , om han vill såklart. och de tycker jag att ni också ska. håller på ända tills den 18e , så ni hinner ;)

Annars , har soleksem. fyfan vad de svider , hatar liksom de. förra året fick jag inget och nu har jag massa. vattenkopper på nytt , ser nästan ut så. Men som tur är försvinner de efter några gånger. Nu ser de bara förjävligt ut.
men , tror jag avrundar här. Puss !

Kommentarer
Postat av: n a t a l i e

haha ja det är klart att det är du ;) och lite en till :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback