Fettgrymt!



Skolan lugn som vanligt. Kollade på Teater nu i slutet som Måg' gjort , en svensk historia. Gick tidigare för jag va grymt hungrig och ville bara hem och få mat i mig, de va svettig soppa i skolan idag. så fick i mig en smörgås , gurka och lite annanas i stort sett. Så precis slängt i mig två feta korv med bröd och ett stort glas med Juice. Jag har fastnat för korv med bröd. käkar de jämt nu känns de som , och de är Gott. Bättre än macka som jag levt på hela veckan ungefär. Fick även tillbaka våra brev idag som vi skrev i ettan , första veckan med klassen. Haha , vilken tönt jag var.
Men de va lite kul att läsa igen :)
En sak som är mindre kul är att Mormor åkte in till sjukhuset i natt. mamma ringde förut och sa de. Men får hoppas att hon mår bra iaf och att de inte va nått större. Ska hälsa på henne på lördag när jag ändå är i Gbg.

Men nu ska jag vila lite. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback