Fobie ?

Redovisning idag i skolan. Min störrsta skräck är nog att redovisa. När alla sitter och stirrar på en och man skall få fram vad man tänkt och göra en bra redovisning så alla förstår. De är inte min grej. Missat många timmar i skolan pga av redovisningar. Va är de för fel på mig? att jag aldrig lär mig att så jäkla farligt är de inte. man kan ju prata inför massa kompisar annars och alla lyssnar. men de är nåt med redovisningar :\ Jag är en stor fjolla. Jag vet!Sen så har jag nog tappat orken helt. Allt känns riktigt tråkigt just nu. Kroppen känns helt tom på energi. Tråkigt att sova , tråkigt att va vaken. Ge mig studenten , så kanske orken kommer tillbaka.

Ser framemot att få åka till Göteborg på lördag iaf , köpa nytt. Shoppa gör en alltid lika glad , man blir alltid på strålande humör efter en shopping dag. sen på kvällen är de sista kronan och de får man inte missa. Någon som vill följa med? Skriv isf :) Men Nu har vi nog lunch. Vrålhungrig! Puss.

Kommentarer
Postat av: n a t a l i e

jag är på vettu ;) jag hatar också redovisningar, typ det värsta som finns :P

Postat av: Anonym

Precis sådär är jag också :P
Hatar´t

2008-05-27 @ 17:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback