Fredag hela månan.

Tar gårdagen först ; Åkte till skolan. Gjorde klart mitt fotoalbum. bara lite bilder som skall klistrar in på måndag , som inte hann torka innan jag va tvungen att rusa till bussen. När jag kom hem , hade pappa grillat. Gott! Sen kom andreas , så åkte vi och kollade på lägenheten. och jösses vad mysig och snygg den var , nästan bättre än den andra. Känndes lite mer rymlig och större på nåt sett :) Så vi sa att vi ville ha den. Nu återstår de bara om hyresvärden går med på de osv. Men killen som bodde där nu sa att de är nog inga problem. så hoppas, hoppas verkligen på de bästa. Om turen är med så blir de flytt den 1 juli , så skönt! Sen va klockan mycket , och jag va fest sugen. Men hade inga pengar och klockan va lite för mycket för att börja fixa sig osv. Men nästa helg så , då är jag laddad d;

Idag blir de en lugnt dag/kväll. Kolla eurovision ikväll iaf. Även åka och köpa morsdag present till mamma om en stund när pappa kommer hem. men ska försöka fixa till mig lite så jag inte ser ut som skabb.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: n a t a l i e

det är lugnt :) ja för fan, nästa helg kör vi gärnet då ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback