Give me the hold world.

Idag har jag inte gjort ett piss faktis. Min dag har bestått av att försöka göra så klockan går snabbt. Jag har inte lyckats! Lång dusch som jag trog ut på. ätit mat och läst tidningen extra noga. Vart hemma hos mamma och snockat , suttit vid datorn och kollat samma saker om&om igen. Kollat balfrisyrer , och åkt till affären ett antal gånger. Jag är typ stammis där , iaf idag. Hun , kom hem i från danmark nu då! De är nu jag behöver dig. jag har världens ångest nu också. käkat en hel chokladkaka och jag mår illa. Liksom inte käkat godis på nästan 2½ vecka och nu blev de en stor chokladkaka. blä! Någon som vill gå ut och gå med mig ? Näe , tänkte väl de. annars slå en pling eller skicka på msn , yeh. eh , älskling kommer hem ikväll. så får glo tv sålänge och hoppa hoprep. Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback