Glider.

Jag skrattade så mycket nyss så jag höll på att göra på mig i byxan. Och de är sanningen ! Skickat massa kort till adéle som jag helt glömt av , även suttit och kollat på massa andra mongo kort som man tagit , HAHA !
åååååååh , Jag är lycklig. Innan jag hamnade här och kollade på kort så pluggade jag. skrev klart arbetet i Religionen , de som jag skulle skriva iaf och även lite jämförelser. sen gjorde jag mer religon. skrev om mina anteckningar lite och så till provet på Torsdag. sen har jag skrattat , måste dock börja plugga snart igen.
Men först ; dagens cpkort (;



Borde inte visa dom , men va fan. ens rätta ja kommer fram ibland , HAHA !

Kommentarer
Postat av: ADéle

ens rätta jag :D

2008-06-13 @ 00:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback