Grymt trött.

Jag är så sjukt trött idag. Har vart de hela dagen verkligen ! Dagen började med att jag skulle gå upp tidigt för att göra lite foto i skolan. men vaknade vid 9 , då va de liksom ingen idé att stressa. sen tog jag bilen och åkte vid halv 10 ungefär. Sen va de svenska , sen grafisk illution. Vid 16.10 hade jag prov i Judendomen. Gick betydligt bättre denna gången än förra iaf. sen körde jag Lisa till resecentrum och vidare hem. Bestämt mig att jag får åka till skolan i morgon och sitta där ett tag och göra klart min fotobok. fattas några bilder , så blir att palla sig upp på morgonen i morgon och få gjort de. Sen , sen äntligen. så kanske de kan bli lite slappt i skolan. 3 veckor kvar nu! och sista veckan är vi liksom lediga , om vi är helt klara med allt , fatta skönt ?
Nu kom babe , så nu ska jag krama sönder han.

Love frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback