HejherrQ'



Hej. jag har sjukt tråkigt och jag är på lite bushumör just nu. sitter och fnissar och skrattar för mig själv och kollar på cp bilder och kommer på alldeles för många cp idéer. kanske är de för jag är över trött. Skall snart åka till vara hem till Oscar där Andreas och Karl är , dom spelar de nya GTA. Va inte så lockande att sitta där och kolla när dom spelar de när man ser de på tvn hela veckan när andreas är här ändå. så sitter här en stund till och snackar med Muminbarn , ( Janika ) Hon har lovat mig nu att byta familj i sommaren en riktigt jävla varm dag. så jag får se hennes grannar som går med baröverkropp ;D Haha. så får hon se min. snygg baikfrån iaf. Han liksom aldrig se framsidan förut. synd att man inte va gay. då hade de räckt med den snygga baksidan :)

Neh. Trött , övertrött , Trött , pissenödig , flum.

Kronan i morgon efter en shopping dag i Göteborg. Ska dit med Josefin , Fanny och Natta. Får se vart vi blir av innan och så. men de löser sig i morgon , de göre alltid.
Men ha en bra natt , Köss.

image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback