Lägenhet.

Kom precis i från vara. Började med att jag åkte till Elaine och lämnade in min klänning hon skall hjälpa mig att sy in. sen tjötade vi lite , kan säga mycket till henne liksom :) sen åkte jag till andreas så begav vi oss in till vara igen för att kolla på lägenheten. och den va super , jätte stor och mysig. och jag gillar verkligen att de är två våningsplan. Blir lite strörre och mer utrymmligt då , så man kan röra på sig lite mer. Nu ska vi bara tänka igenom hur mycket vi vill lägga och hur mycket de går så de går igenom och hoppas på att ingen bjuder över oss. Annars har vi en lägenhet i september ungefär. Men eftersom den va så himla stor och snygg så finns de nog någon som lägger mycket är de värsta :\ men jag håller tummarna sten hårt !

Nyss blev de lite vegetarisk mat som jag lagade till älsk. Han va lite tveksam först om han vågade äta de , men sen sa han att de va riktigt gott faktis. och de är de :) speciellt de jag gjorde idag iaf , mums!
& nu är han och fiskar , så funderar att dra till mamma en sväng och berätta lite om lägenheten.

Frilufts dag i morgon , uuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback