Lipz the night.

Igår blev de Lippan med tjejerna. Natalie , Josefine och Fanny. Lite förferre hos Josefine med lite mer folk , sen gick vi rätt tidigt för att komma in gratis. vad gör man inte för gratis liksom ? Då hade jag ju mer pengar över till baren också q; Great! I början va de rätt dött , sen strömade de in folk och de va som en bastu där inne. Har aldrig varit så varm förut , va som ett rinnande vattenfall och de är säkert. men skoj va de iaf. Dansade riktigt mycket igår , längesen jag dansade så mycket så de va trävligt ! :) Så Lipz får man göra om. sist jag va där , va de ingen höjdare , men igår va de skoj faktis. Vi skulle sovit hos Josefine , men fick skjuts hem ändå och fan va gött , få sova i sin egna säng. När jag kom hem va huset tomt och eftersom jag inte gillar att va hemma om nätterna själv satt jag vid datorn lite och kollade vimmelbilder från lipz som dom redan hade lagt ut. där är dom iaf snabba , annars får man vänta i år känns de som. haha va med på ett , ser ut som ett lik. så va inte de vackraste (;
Jeje , jag saknar min andreas. Inte van att sova utan han och absolut inte van att inte prata med han innan jag somnar. så de känns konstigt. Lite för tajta , jag vet ! Nu blir de kaffe , Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback