Lugn'

Vart en lugn dag idag. Inte fått gjort så mycket , vart hemma mest och även gått en långpromenad som va riktigt skönt! va med andreas och oscar nyss. åkte till ekvallen där även annat folk va som precis spelat fotboll. så vi spelade lite biljard sålänge som jag är så bra på , not. så satt och kollade på orre och andreas för de mesta. och nu super dom , blir väl trollhättan idag igen. men inget drickande för min del. nej , jag kör idag. Blir väl sand eller o'lerys. eller vad dom kommer fram till vad dom vill åka till. så nu är min kväll planerad. Gött !

Får kort av camilla nu på william. så SÖT ! Jag tror jag dör.
Ja , jag är sugen. men inte fören 23+  så ärebara.

Lite vimmel från igår kväll ( alltid lika snygga ) ;D


ds. my man. Du är underbar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback